Kako izvedemo zamenjavo vozovnice?

Zamenjava se izvede v dveh korakih.

1. korak:

  1. Izberemo meni “Vozovnice”
  2. Izberemo ustrezen produkt v oknu “Vozovnice na kartici”
  3. Kliknemo na “X”
  4. Pojavi se okno, pri katerem označimo “Zamenjava/Storno”
  5. Kliknemo na gumb “Potrdi”
  6. Kliknemo na gumb »Izdaj račun«

Prvi korak prekliče izbrano vozovnico, sledi pa še urejanje vloge (Glej: Kako spremenimo relacijo na vlogi?).

Pozor! V primeru morebitnih težav s povezavo do sistema subvencij, se lahko zgodi, da preklic vozovnice ni poslan v sistem subvencij. Takrat je potrebno opraviti ročni preklic vozovnice (Glej: Kako izvedemo ročni preklic v sistemu subvencij?)!


Urejeno vlogo nato najprej zapišemo na kartico po postopku (Glej: Kako zapišem spremenjeno vlogo na obstoječo kartico?) Šele nato nadaljujemo z 2. korakom.

2. korak:

    1. Izberemo meni “Vozovnice”
    2. V oknu “Dodajanje produktov” obkljukamo kvadratek “Zamenjava”
    3. Izberemo želeni produkt in ga dodamo na račun
    4. Odpre se okno za vnos številke vozovnice, kjer se mora vpisati vozovnica, za katero se dela zamenjava. V oknu se ponudi zadnja šifra vozovnice, ki ste jo označili v 1. koraku “Zamenjava/Storno”. V primeru, da želite zamenjat drugo, je le to potrebno predhodno poiskati in kopirati iz menija “Vloge” ter zavihka “Vozovnice SUB”. Izbrana vozovnica mora biti preklicana z razlogom 3. (Glej: Kako izvedemo ročni preklic v sistemu subvencij)
    5. Predlagano ali vpisano šifro potrdite s klikom na gumb “Potrdi”
    6. Izstavite račun s klikom na gumb “Izdaj račun”