Kako poteka ročna validacija?

V primeru, da je na kartici časovno veljaven produkt, ne ustreza pa relacija ali cona, se prikaže opozorilo za neustrezen produkt. Ponudi se možnost ročne validacije.

  1. Terminal ob prislonitvi kartice prikaže opozorilo “Neustrezna relacija”
  2. Pritisnemo na ikono “3. Ročno”

  1. Pojavi se okno “Prislonite kartico” in potnik mora ponovno prisloniti kartico
  2. Natisne se potrdilo v dveh izvodih (eno za potnika, velja kot vozovnica)

  1. Voznik prosi potnika za kontaktno številko, ki si jo zapiše na potrdilo
  2. Voznik preda svoj izvod v pisarno, kjer se pri prevozniku ugotovi, kaj je bilo narobe
  3. V primeru napačno zabeležene relacije (prestopne postaje), se kontaktira potnika za ponovni zapis, validacija pa se potrdi kot uspešna.
  4. V primeru če je potnik poizkušal validirati neustrezno vozovnico, se mu jo lahko blokira